Ahmedim, balkon müsait mi?


Dudağımı ıslatan suyun serinliği, çatlayan, kuruyan ellerimin yalnızlığı… Sanki dünya dar geliyordu zihnime… Aklım, her şeye anlam verebiliyor, her şeyi bir şeye bağlıyor, tuhaf bir keyif alıyordu hadiselerden!..
Allah(c.c.) diyordum, yüreğimde haklılık marşlarına tempo tutuluyor, garip bir ürperti sarıyor bedenimi, aklım karışıyor, hafakanlar basıyor, “balkon da balkon” iniltisinde, dökülmek istiyordu içimden heceler…
Alkışların sesi o kadar kuvvetli geliyordu ki içeriden, “dışarıdan da duyulur mu!”, “duyulsa mı!”, “ne olur ki duyulsalar!” baskın geliyor, engel olamıyordum sızmalara…
Görülen billur doğrular, olmaması gereken doğrular, ne kadar uyuştuğu, eşleştiği kompozisyon kaydetti ise yaşadığım hadiselere dair, serpiliyorlar fikrimde, delikler açıyorlar sert rüzgarlara fakat döndürülmüyorum kendime rağmen geri!..
Değişiyorum… Seviyorum…

vefa

Dudağımı çatlatan soğuğa rağmen balkondan içeri geçmedim. Sanki ev, dar geliyordu kalbime… Kanım, zorlanıyordu çıkmaya beynime… Zihnim anlam verememekten değil, verdiği anlamdan ötürü zonkluyor, parıldayan hikmet, oracıkta, o ıslak zemine başını koy, utan! ünlemleri ile ifade edilebilecek harukulade şeyler söylüyordu!

Bir ürperti sarıyordu bedenimi; “Allah (c.c.)” diyordum, yüreğimde bir garip coşkunluk hasıl oluyor, düşmek istiyordu gözlerimden damlalar… Mazimi yıkayacak, pak edecek olanın, sanki onlar olduğunu bilmiyor, engel oluyordum sızıntılara…

Hafızamda kaydedilmiş ne kadar bilgi varsa bulunduğum hale dair, üşüşüyorlar üzerime, kapatıyorlar açıkları, ısıtıyorlar içimi, dönmüyorum soğuk havaya rağmen geri…

Değişiyorum bu balkonda… Seviyorum bu balkonda… Hem bak! Seviliyorum.

Bir Cevap Yazın

